نوری شاهین: رونالدو خیلی فروتن است ؛ او با هیچکس قابل مقایسه نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 8031
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 174
:: بازدید سال : 645
:: بازدید کلی : 8031

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوری شاهین: رونالدو خیلی فروتن است ؛ او با هیچکس قابل مقایسه نیست
شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 1:34 | بازدید : 631 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 نوری شاهین: رونالدو خیلی فروتن است ؛ او با هیچکس قابل مقایسه نیست

نوری شاهین ستاره ترک تبار باشگاه بوروسیا دورتموند کریستیانو رونالدو را بازیکنی فروتن و دوستانه خوانده و اعلام کرده که درطول دوران حضورش در رئال مادرید درسهای زیادی از کاپیتان تیم ملی پرتغال آموخته

شاهین بعد از سپری کردن فصل نه چندان موفق در رئال مادرید بالاخره به بوروسیا دورتموند بازگشت این درحالی است که مدتی هم به صورت قرضی از رئال به لیورپول منتقل شده بود. دراین میان این ستاره ملی پوش ترکیه ای در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که خوشحال است که رویایش برای پیوستن به رئال را محقق ساخته

شاهین در گفتگو با روزنامه آ.اس گفت:« حضور در رئال مادرید فرصتی استثنایی برای بازی کردن در کنار او (رونالدو) بود. رونالدو یک بازیکن حرفه ای و غیرقابل مقایسه با سایرین است. او فوق العاده است. در طول یک سال حضورم در رئال من درسهای زیادی از کریس آموختم. شاید بعضی ها این طور فکر نکنند ولی رونالدو برخوردی واقعا دوستانه و فروتنانه دارد. پیوستن من به رئال مادرید برایم مثل یک رویا بود که این رویا محقق شد. من در اولین جلسه تمرینی تیم مصدوم شدم و اگر این اتفاق نمی افتاد، مطمئنم که می توانستم دوران متفاوتی رادراین تیم تجربه کنم.»

شاهین ادامه داد:« فوتبال همین است.من نمی خواهم به گذشته برگردم. من الان در یکی از بهترین تیم های دنیا هستم و هیچ وقت اجازه نمی دهم که ازنظر روانی افت کنم و فکر می کنم که در آینده موفق خواهم بود.»

شاهین درادامه به این نکته اشاره کرد که هنوز از طریق تلفن با مورینیو درتماس است و به این نکته اشاره کرد که برد رئال مقابل منچستریونایتددر لیگ قهرمانان اروپا می تواند به منزله نقطه عطفی برای این تیم باشد. شاهین ادامه داد:« من گاهی با مورینیو از طریق تلفن صحبت می کنم. ما راجع به فوتبال و زندگی کلی صحبت می کنیم. مورینیو حس و حال خوبی دارد. فکر می کنم بازی مقابل منچستریونایتد برای رئال مادرید خیلی مهم بود. مورینیو الان در جایگاه ایده آلی است. آنها عملکرد خوبی دارند. شکست دادن بارسلونا، آن هم دوبار، اصلا کار آسانی نیست. واقعیت این است که رئال مادرید یکی از مدعیان بزرگ در لیگ قهرمانان اروپاست. امیدوارم که بوروسیا دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. رئال مادرید همیشه در فکر لا دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی اش) است و می دانم که آنها خود را برای کسب این جایزه آماده ساخته اند.»

http://u.goal.com/179600/179667hp2.jpg




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: